Ustalenia
Faeidurr :: Organizacyjne :: Ogłoszenia
Strona 1 z 1 • Share
Ustalenia
Encyklopedia
1. Rasy
Grywalne
-> Ludzie
-> Elfy
-> Krasnoludy
-> Mroczne Elfy
-> Orki
Niegrywalne
-> Demony
-> Nagi
-> Zwierzoludzie
2. Królestwa
-> Przystań (Święte Imperium Sokoła)
-> Inferno (Sheogh)
-> Sylvan (Irollan)
-> Akademia (Siedem Miast)
-> Loch (Ygg-Chall)
-> Nekropolia (Eresh)
-> Twierdza (Stepy Ranaaru)
-> Sanktuarium (Ocean Nefrytowy)
-> Forteca (Grimmheim)
3. Umiejętności
Umiejętności dzielą się na kilka dróg rozwoju:
-> Warrior - one hand (tarcza i miecz, dwa miecze) albo two hand
-> Mage - earth, fire, air, water, blood, light, darkness, necromantic
-> Rogue - archer, dual-wield (dwa ostrza)
Dopiero po wybraniu KLASY (np. warrior) i PODKLASY (np. two hand) gracz otrzymuje wgląd do ścieżki umiejętności. Nie wcześniej.
4. Klasy
-> Warrior
-> Mage
-> Rogue
Opisać klasy i podklasy jakie występują.
1. Rasy
Grywalne
-> Ludzie
-> Elfy
-> Krasnoludy
-> Mroczne Elfy
-> Orki
Niegrywalne
-> Demony
-> Nagi
-> Zwierzoludzie
2. Królestwa
-> Przystań (Święte Imperium Sokoła)
-> Inferno (Sheogh)
-> Sylvan (Irollan)
-> Akademia (Siedem Miast)
-> Loch (Ygg-Chall)
-> Nekropolia (Eresh)
-> Twierdza (Stepy Ranaaru)
-> Sanktuarium (Ocean Nefrytowy)
-> Forteca (Grimmheim)
3. Umiejętności
Umiejętności dzielą się na kilka dróg rozwoju:
-> Warrior - one hand (tarcza i miecz, dwa miecze) albo two hand
-> Mage - earth, fire, air, water, blood, light, darkness, necromantic
-> Rogue - archer, dual-wield (dwa ostrza)
Dopiero po wybraniu KLASY (np. warrior) i PODKLASY (np. two hand) gracz otrzymuje wgląd do ścieżki umiejętności. Nie wcześniej.
4. Klasy
-> Warrior
-> Mage
-> Rogue
Opisać klasy i podklasy jakie występują.
Re: Ustalenia
-> Gracz nie może zacząć gry postacią decyzyjną. Wpierw będą to NPC. Można jednak zostać królem, rządzącym, czy kimkolwiek innym fabularnie, jednakże po osiągnięciu określonej ilości Punktów Wymagań.
Faeidurr :: Organizacyjne :: Ogłoszenia
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|